Regulamin uczestnictwa w konferencji online:

„IV Międzynarodowe Forum PPP Płock 2020”

 

§ 1 ORGANIZATOR/TERMIN

  1. Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji pod nazwą IV Międzynarodowe Forum PPP Płock 2020 ONLINE organizowanej przez Urząd Miasta Płocka z siedzibą
    w Płocku przy ul. Stary Rynek 1, zwanym dalej „Organizatorem”, a wykonawcą firma KDK Sp. z o. o., ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa.
  1. Konferencja ONLINE odbędzie się w dniach 22-23 września 2020 r. i będzie transmitowana za pośrednictwem Internetu. Dostęp do transmisji będzie możliwy po otrzymaniu maila
    z linkiem do zalogowania się na dedykowanej platformie online.

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Udział w konferencji jest nieodpłatny dla podmiotów publicznych.
  2. Warunkiem uczestnictwa podmiotów prywatnych jest: wysłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie forumppp.plock.eu, otrzymanie potwierdzenia od organizatora oraz dokonanie wpłaty w wysokości brutto:
    1. Forum PPP – 300pln
  3. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy uczestnictwa ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, o czym poinformuje drogą elektroniczną.
  4. Oficjalny serwis internetowy Konferencji znajduje się na stronie internetowej pod adresem: www.forumppp.plock.eu
  5. W ramach Konferencji odbędą się prelekcje (sesje wykładowe i warsztatowe)
  6. Postanowienia Regulaminu stanowią integralną część Rejestracji na Konferencję
    i obowiązują wszystkich Uczestników.
  7. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej Organizatora:
    1. Urządzenie mające dostęp do Internetu.
    2. Dostęp do konta poczty elektronicznej.
    3. Poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies. Proponowane przeglądarki: Internet Explorer w wersji min. 8.0, Mozilla Firefox, Chrome.

§ 3 WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie Rejestracji za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji pod adresem: www.forumppp.plock.eu
  2. W celu dokonania Rejestracji, Uczestnik na stronie internetowej powinien wypełnić
    i wysłać Formularz zgłoszeniowy.
  3. Po rejestracji zostaną rozesłane maile z linkiem, do zarejestrowanych uczestników, linki wraz z loginem i hasłem do transmisji online z konferencji.
  4. Każdy Uczestnik otrzyma potwierdzenie uczestnictwa.

§ 4 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem Danych jest KDK Sp. z o.o., ul. Mokotowska 14 00-561 Warszawa. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych, to: KDK Sp. z o.o., ul. Mokotowska 14 00-561 Warszawa; adres email: rodo@kdkevents.pl. oraz pod adresem domeny internetowej www.kdkevents.pl
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda osoby, której dane dotyczą;
      1. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres przygotowań do Imprezy
        oraz przez    czas trwania Imprezy;
  3. Dane osobowe mogą być przekazane uprawnionym organom państwowym;
  4. Uczestnikowi imprezy przysługuje mu prawo do:
    1. żądania od Administratora Danych dostępu do swoich danych osobowych,
      ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,
    2. wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody,
    3. przeniesienia danych do innego Administratora Danych.
  5. Żądanie realizacji wyżej wymienionych praw należy przesłać w formie pisemnej
    do Administratora Danych.

§ 5 OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW

  1. Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.

§ 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn wyłącznie zależnych
    od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestnika.

§ 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Forum
    i oznacza akceptację postanowień Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem
    a Organizatorem.
  2. Szczegółowy program Konferencji zostanie zamieszczony na stronie internetowej Forum.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej www.forumppp.plock.eu
  4. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej www.forumppp.plock.eu